fredag, januari 19, 2007

hejsan grabbar är ni klara...?

Nu har tioåringen och jag sett Bilar. Den var ju gullig. Nu spelar han Zelda och jag... bloggar.

Sen, när tioåringen har gått och lagt sig och om jag orkar, ska jag äntligen se Brokeback Mountain. Jag har tänkt se den sen i somras men det har alltid funnits någon anledning att se något annat i stället, när jag har varit på väg tidigare. Får se hur det blir ikväll.

Pizza oxå... och cola. Lite ostisar senare kanske. (Egentligen ville jag dricka vin ikväll, men det gick åt helvete. Det var ev. bäst så...)

Höll på att glömma. Missa inte Little Britain ikväll på svt 2 kl. 21.30.

2 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Jag såg Brokeback mountain härom dagen. Tyckte den var sådär. Tror att jag kanske hade lite för höga förväntningar så det var nog därför.

Miffo Maria sa...

Härlig, härlig, underbar och hemsk. (BM)