tisdag, januari 16, 2007

soppa

Texten till Imperiets "Guld och döda skogar" är fortfarande en av mina favorittexter någonsin.

Det är befriande att Thåström blandar ihop raderna på sina egna texter. Jag kan känna mig lite orolig för att jag är dum i huvet som har svårt att komma ihåg mina egna texter, när man spelar lajv, men när man lyssnar på Thåström blabba på blir jag lite lugnare. Att Elvis sjöng samma vers tre gånger i rad, i den där låten som jag inte kommer ihåg vad den heter, i början/mitten av sjuttiotalet lugnar mig inte lika mycket...

~o~

Förresten är jag asless på mina dubbelspermieliknande ämnesbytartecken...

~o~

Gillar när folk skriver om fä att de "har en agenda". Det blir lite spionhärva, men jag har ingen anledning att använda uttrycket, så det får anstå.

~o~

Surt att man kan blogga MED bilder aslätt med nya mobilen, men inte UTAN bilder. Det tycker jag är sanslöst dåligt.

Inga kommentarer: