onsdag, november 15, 2006

tröstshoppa

Jag som var så duktig och sket i att be F köpa den där pedalen i USA... Nu funderar jag ändå på att köpa en likadan här. Jag vet att det är för att jag behöver tröst. Men jag vet oxå att när jag har testat pedalen ett tag, att skimret försvinner. Sen har jag ångesten och en pedal jag (troligen alltså) inte kommer att behålla.

Fan för förr (inte allt som har med förr att göra), fan för nu (inte allt som har med nu att göra). Jag får hoppas på sen, att sen blir nice. Inte sen idag, utan sen sen.

ps. Förkortningen »sen«, hur känns den? Ser »sedan« bättre ut, tycker ni?

7 kommentarer:

Vanja sa...

ja men köp pedalen människa! Alla mår väl bra av lite trösts-hopping!

superkryp sa...

Näää, jag måste hålla mig från att köpa....

Miffo Maria sa...

Spara dina pengar och köp något riktigt fint till mig istället! Man blir glad av att ge! ;)

Anonym sa...

helt okej att skriva sen. inte helt okej dock att blanda sen och sedan då det har samma betydelse.

Anonym sa...

rättelse: jag menar förstås NÄR det har samma betydelse.

superkryp sa...

m/45: Vi får se vad det blir. ;)

sara: Det varierar från blogg till blogg vad jag skriver, men inom samma blogginlägg försöker jag vara enhetlig. :)

Vanja sa...

KÖP KÖP KÖP