onsdag, november 08, 2006

ipod-problem

Näe, jag har inga problem med min iPod (det skulle möjligen vara den lilla detaljen att min iPod inte är den absolut senaste versionen, utan bara en lillkille med 2 gb minne), men Ande har haft.

Tidigare har han inte lyckats få sin dator att bli kompis med iPoden, vilket har lett till att han har kommit hem till mig med tonvis av mp3:or och fyllt sin maskin här. Det har resulterat i att mitt låtbibliotek har fyllts på rejält med ganska jämna mellanrum, eller iallafall ibland. Men så igår... Igår fick han sin (lite) uppgraderade dator att förstå iPoden.

Fan, vad bra för honom!

2 kommentarer:

Vanja sa...

Och som TACK för att du ställde upp och lånade ut 1 m3 stor yta av din disk till honom så har du väl givetvis tillgång till hans musikkartotek via spyware?

superkryp sa...

Ha ha, jag får hoppas det. Han berättade det igår, så jag hade inte räknat med nån ny laddning än. :)