söndag, november 12, 2006

ett öde värre än att gå till frisören

Egentligen hatar jag att gå till frisören. I fredags gick jag ändå. Har ju tänkt låta håret växa ut igen, men vill slippa maskrosstadiet. Nu klippte snubben - med klippmaskin - lite i nacken och på sidorna. I lördags kände jag att han borde ha klippt kortare i nacken. Jag vet att det inte är det, men det känns lite som att jag har hockeyfrilla. Det är kinkigt det där med klippning.

Nästa grej. En nördfråga till er som inte har vett nog att lägga er i tid en söndagkväll: Vad har ni för favoritpennor? (Ganska) detaljerade specifikationer är önskvärda. Behöver köpa mig (lite) lycklig(are) imorrn på lunchen. Pathetic, I know! Men kul.

1 kommentar:

Niklas sa...

Bara för att flasah är ju drömmen att köpa en Mont Blanc. Men annars är ju Pilot:s Drawing pen och Staedtler pigment liner rätt rolga. När jag pluggade och förde en del anteckningar var Pilot Vball favortierna.

Hmm, visste inte att jag har en penfetisch...