fredag, november 10, 2006

fredag

Mrs glor på Idol, tioåringen glor på Pokémon, jag glor på Mac:en.

Jag ska gå på Debaser Medis ikväll och kolla på Hell on wheels och Strip Music. Consequences spelar oxå, men jag vet inte om jag ska se dem... Men helst, helst skulle jag lägga mig i soffan under ett täcke och käka enorma mängder ostisar och chirre.

Förresten blev jag lite glatt överraskad av Mission Impossible III. Det var ju helt okej. Förutom att, hmm, Felicity var med för lite.

Apropå Idol förresten. Snubben med skalad skalle måste ha Sveriges största familj. Att han inte är utröstad för länge sen måste bero på det! I och för sig hajar jag ingenting av (årets) Idol (heller). Årets Idol verkar vara Lilla Hultsfredsfestivalen. Vad gör folk som gillar rockmusik i ett sånt program, det fattar jag inte överhuvudtaget. Bittert? Avundsjukt? Jajjamensan, men inte på att vara med i Idol... Att vara med i TV 4:s morgonstund (eh, del av morgonteven) för barn som Hammerfall i morse däremot. Asgulligt.

3 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Punktjejen har nog också rätt stor familj.

Miffo Maria sa...

Men han är ju söt! :D

superkryp sa...

m/45: BURR!