onsdag, november 08, 2006

jag drar mig verkligen för att...

  1. göra tvåan på jobbet.
  2. gå ut på lunch (är inte hungrig och har inget trevligt sällskap, senare i veckan, när förkylningen gått över, ska jag käka en kiku på Ki-mama, själv).
  3. diskutera våra (piss)löner med kollegerna (min lön verkar vara lite mindre pissfärgad än deras, vilket på sätt och vis är bra men på sätt och vis är det bara jobbigt).
  4. jobba heldag, varje dag. Flexsaldot är V-E-R-K-L-I-G--E-N i botten.
* * *

Pratade, apropå mat, med mrs om hur konstigt det egentligen är att man sitter och äter tillsammans. Ser andra skyffla in mat i truten, liksom. Hon höll inte alls med. Man pratar ju under tiden, menade hon. (Vaddå, med mat i munnen?)

2 kommentarer:

vedeldad sa...

Apropå att göra tvåan på jobbet, så var jag precis på väg att göra det själv och öppnade toaletdörren - men där var det upptaget såg jag. Synd bara att han glömt att låsa!

superkryp sa...

Ha ha, obetalbart. :)