torsdag, november 23, 2006

skräpmat

Idag är jag grymt sugen på att käka skräpmat.

Eller är det skräpmat jag är sugen på? Egentligen är jag nog mest sugen på att nån annan ska laga (den otroligt goda (för det måste den vara)) maten. Har varit bortskämd med med det den senaste tiden.

~o~

Vad tycker ni förresten om den nya amf-reklamen? Där han träffar sig själv i framtiden. Jag hatar den... Det är nåt med hela grejen som får det att krypa längs ryggraden på mig. De är säkert jättetrevliga, både han från framtiden och han i nutiden, men ändå - vafan...?!

~o~

Tiden går fort när man (a) läser manualer, (b) bloggar och (c) lyssnar på Depeche Mode (live från stadion i somras).

~o~

Skönt att sluta tidigare idag. Det var - hör och häpna - fortfarande ljust när jag gick från jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ehh, får du krypningar av AMF-reklamen. Är inte du en sån som gillar zombies och Ajvindeböcker och sånt?

superkryp sa...

Ha ha, jo det gör jag. Vet inte vad det kan vara... Får fundera på det. :)