måndag, november 13, 2006

be en kompis köpa gitarrgrejer i usa

F åkte tydligen till USA igår. Han brukar köpa gitarrsträngar till mig när han är där. Nu var det inte så länge sedan han var där och jag har inte ens öppnat det första paketet av de paket han köpte senast.

Näe, nu är jag sugen på att fråga honom om han kan köpa en gitarreffekt (som jag inte har råd med, som jag sannolikt kommer att sälja på småningom (precis som jag brukar göra), som kostar hälften så mycket där, än här).

Det skulle bli min femte eller sjätte delaypedal (en pedal som ekar). Om man inte räknar alla multieffekter jag har haft (som givetvis oxå kan eka).

Insane.

ps1. Halvcrazy att ha en stor jävla Himalaya-ryggsäck på ryggen i rusningstrafik. Tjejen som fick ryggan i fejset såg lite grinig ut...

ps2. Ska jag unna mig en kaffe latte nu på morgonen?

Inga kommentarer: