onsdag, november 01, 2006

8 april 2007

Jag skiter (just nu) i hur jag mår då. Jag ska vara på Annexet då.

Men hur ska jag komma ihåg att boka biljetter den 7 november? Det är typiskt mig att glömma sånt. Det är Ande som brukar komma ihåg att boka biljetter till konserter jag vill gå på.

Vad är det som händer den 8 april 2007 då? (Hö hö.)

Jo, det ska jag berätta för er!

Nine Inch Nails spelar på Annexet då! Jag tror knappt att det är sant, men jag läste det på tv4.se. Det är ju alldeles, alldeles underbart (om jag bara kommer ihåg att boka biljetterna)!

3 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Oh. Cool. Trent Reznor. Inte lyssnat på länge, men jag gillade "Fuck you like an animal". Låten, alltså. Fast den heter nog inte så...

ninni sa...

Jag ska påminna dig, jag lovar. Jag ska också dit.

ande sa...

Min budget tillåter tyvärr inte nåt Nine Inch Nails.
Å andra sidan lär väl Adam Ant och Marco Pirroni inte vara gäster på Annexet?
Men Thåis lär väl vara i publiken.